Nápověda

  • Prodej cukrářských výrobků všeho druhu.
  • Jednoduchou možnost, jak si objednat sladké dobroty od cukrářek a cukrářů ve Vašem okolí.
  • Snadný způsob, jak i Vy můžete začít podnikat na Internetu.
  • Možnost vytvořit si vlastní obchod, tedy „e-shop“ - snadno, rychle a zdarma.

Chci prodávat

  1. Zaregistrovat se na portálu a tím si vytvořit vlastní profil.
  2. Vytvořit si vlastní produkt.
  3. Přidat ho do nabídky na portálu.
  4. Čekat na objednávku.
  5. Přijmout objednávku.
  6. Připravit objednávku.
  7. Předat objednávku zákazníkovi.

Chci nakupovat

  1. Pokud ještě nemám, založit si vlastní profil.
  2. Vybrat si produkty z nabídky na portálu.
  3. Vytvořit objednávku.
  4. Počkat na připravení objednávky.
  5. Vyzvednout objednávku a pochutnat si.
  • Registrace je velmi jednoduchá, rychlá a nezabere Vám déle než 2 minuty. V případě registrace prostřednictvím Facebooku je celý proces registrace proveden během několika vteřin na jedno kliknutí.
  • Vyplnit všechny údaje nutné pro registraci a potvrdit tlačítkem Registrovat.
  • Aktivovat účet pomocí odkazu, který Vám byl zaslán na Vaší e-mailovou adresu zadanou při registraci.
  • Vyplnit další, detailní informace o Vás:
    • profilový obrázek,
    • popis svého profilu,
    • dodací adresa,
    • pokud jste firma - Fakturační údaje,
    • otevírací dobu,
    • možnosti platby.
  • Můžete si také zobrazit Váš profil tak, jak ho uvidí ostatní.
  • A to je vše, nyní můžete začít nakupovat nebo prodávat. Nebo klidně oboje! Vše s Vaším jedním profilem.
  1. Vybrat produkt, který chci prodávat.
  2. Nejlépe ho předem upéct nebo vyrobit a vyfotit tak, aby pěkně vypadal a zaujal zákazníky portálu. Obrázky u produktu lze upravit kdykoli.
  3. Přihlásit se na portál a následně se přepnout do Administrace.
  4. V levém menu zvolit sekci Moje produkty.
  5. Před založením produktu je nutné vytvořit alespoň jeden obal a jeden způsob dopravy. Obě tyto akce se provedou na stránce Doprava a obaly.
  6. Následuje samotné vytvoření produktu.
  7. Při vytváření nového produktu je nutné vyplnit několik informací, aby zákazníci věděli, co kupují - informace musí být přesné a vystihující daný produkt.
  8. Následuje podrobnější popis atributů, které produkt má:

    Název

    Název produktu tak, jak ho zákazníci uvidí. Doporučená délka je maximálně 30 znaků.

    Stručný popis

    Text, který se zobrazí při výpisu produktů. Doporučená délka je maximálně 90 znaků.

    Popis

    Text, který popisuje daný produkt. Tento text již může být delší a základně naformátován - tučné písmo, kurzíva, podtržení, atd.

    Cena

    Udává prodejní cena produktu.

    Jednotka

    Udává, za jakou jednotku se výrobek prodává. Nejčastější jednotkou je kus, ale lze prodávat i na gramy a kilogramy.

    Skladem ks

    Udává, kolik daného zboží máte skladem. Hodnota zde může také uvádět Vaše výrobní kapacity daného výrobku.

    Dodací lhůta

    Udává dobu ve dnech, za jakou jste schopni produkt vyrobit a předat zákazníkovi. Hodnota 0 znamená ihned k odběru.

    Obal

    Udává typ obalu, ve kterém je výrobek prodáván. Obal má i svou vlastní cenu, která může být i nulová. Obal je účtován po jednotkách, tzn. pokud si zákazník koupí 3 ks libovolného produktu, budou mu naúčtovány 3 obaly. Protože systém není schopen předem detekovat, kolik produktů se do obalů vejde, jsou občas nutné i korekce počtu obalů ze strany Vás, jako prodejce.

    Kategorie

    Udává kategorie, do kterých výrobek patří. Podle těchto kategorií se výrobek bude zobrazovat v nabídce portálu. Kategorie je nutné uvádět velmi přesně a korektně. Výrobek jistě patří jen do jedné nebo několika málo kategorií. Kategorie mají různé úrovně a výrobek nemusí nutně být vždy v té nejdetailnější.

    Alergeny

    Slouží k informování zákazníků o možných alergenech v produktu. Toto je povinná informace dle novely Zákona o potravinách (Zákon č. 110/1997 Sb.), platné od 1. 1. 2015.

    Obrázky

    Jsou důležité pro oslovení zákazníka, který se často rozhoduje pouze podle nich. Je však důležité mít na obrázcích přesně takový produkt, jaký prodáváte, aby zákazníci byli spokojení a dostali skutečně to, co si objednali. K produktu můžete přidat až 8 obrázků.

  9. Založit produkt stisknutím tlačítka Vložit produkt. Touto akcí se výrobek založí, avšak ostatní uživatelé ho ještě nemohou vidět, protože se výrobek nachází ve stavu konceptu.
  10. Zveřejnit produkt, a tím ho přidat do nabídky portálu pomocí tlačítka Povolit v administraci v sekci Moje produkty.
  11. Nyní je Váš produkt úspěšně založený a veřejný v nabídce na portálu a Vy můžete čekat na první zákazníky. Produkt můžete také propagovat pomocí sdílení na Facebooku, což Vám umožní tlačítko Sdílet v detailu každého produktu.
  1. Podívám se na nabídku portálu a vyberu si produkt, který si chci koupit.
  2. Tlačítkem Koupit vložím produkt do košíku. Pokud jsem v detailu produktu, mohu před vložením zvolit i množství, které chci koupit. Množství mohu také zvolit i v samotném nákupním košíku.
  3. Dále mohu pokračovat v prohlížení portálu a vkládání produktů do košíku. Mohu také projít přímo obchod daného uživatele, od kterého mám produkt v nákupním košíku. Díky tomu mohu pohodlně nakupovat od jednoho prodejce a vyzvednout na jediném místě, případně ušetřit za dopravu.
  4. Jestliže mám vybrané všechny produkty, které chci zakoupit, kliknu na ikonku košíku v horním, horizontálním menu portálu. Touto akcí se mi zobrazí obsah nákupního košíku.
  5. Nákupní košík je rozdělen na následující čtyři části:

    Košík

    Zde jsou zobrazeny produkty, které mám v nákupním košíku a prodejci, kteří produkty prodávají. Při nákupu od více prodejců je nutné počítat s rozdílnou dobou dodání a dopravou od každého prodejce. V tomto kroku mohu také upravit počet kusů jednotlivých produktů. Po úpravě kusů je nutné akci potvrdit tlačítkem Přepočítat košík.

    Doprava a platba

    Zde si zvolím způsob dopravy, který prodejce nabízí. Pokud nakupuji od více prodejců, musím zvolit dopravu u každého prodejce zvlášť.

    Osobní údaje

    Zde vyplním požadované údaje - telefon, dodací adresa.

    Potvrzení objednávky

    Poslední částí nákupního košíku je rekapitulace objednávky, kde mohu doplnit poznámku k objednávce pro jednotlivé prodejce. Po odsouhlasení obchodních podmínek mohu objednávku dokončit stisknutím tlačítka Dokončit objednávku.

  6. Musím počkat na potvrzení objednávky prodejcem. Dokud není objednávka potvrzená prodejcem, mohu ji jako nakupující stornovat.
  7. Po potvrzení objednávky čekám, až prodejce objednávku připraví, odešle nebo mě informuje, že je připravena k vyzvednutí. Aktuální stav každé objednávky je možné sledovat v Administraci na stránce Moje nákupy, a také budu o každé změně informován e-mailem.
  8. Objednávku si vyzvednu v co nejkratším termínu.